RiceBoyTv

23 05 2008

Nog een mooie toevoeging aan de blogrol, RiceBoyTv. Een aantal jaar geleden keek ik regelmatig op SuperStreetOnline.com. Na wat veranderingen ben ik echter afgeknapt op die site, en heb ik er niet meer naar om gekeken.

RICEBOYTV

Via Speedhunters.com kwam ik achter het bestaan van RiceBoyTv.com. Een site van het voormalig medewerkers van Super Street Magazine. En hier vond ik wat ik mis bij SuperStreetOnline.com. Mooie auto’s en goede reportage, maar wel met humor. Kijk anders zelf eens op RiceBoyTv.com.

Acties

Information

Geef een reactie

